Forum Szko│a ktˇr▒ prowadzi piotr potter i prof black Strona G│ˇwna Szko│a ktˇr▒ prowadzi piotr potter i prof black
Szko│a ktˇr▒ prowadzi piotr potter i prof black
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Ja pracuje i czuje nude, moze dlatego ze nie robie tego co c

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Szko│a ktˇr▒ prowadzi piotr potter i prof black Strona G│ˇwna -> Usprawiedliwienia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 761
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 17:36, 10 Kwi 2014    Temat postu: Ja pracuje i czuje nude, moze dlatego ze nie robie tego co c

przy nim zrobilo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bledny kolem jest stosowanie rozwiazania ktorego rezultatow nie znasz do konca i brniesz jak dziecko we mgle.
[link widoczny dla zalogowanych]
Przynajmniej wlosy nie sa posklejane tak jakby nalozyla na suche wiec lepiej odrazu po umyciu :] ale oczywiscie nie nakladaj tony tego :]
[link widoczny dla zalogowanych]
Też nie mogłam się zdecydować na lekarza, moim wyborem pokierował przypadek całkowity.pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]

chce miec pewnie park─Ö, stac ja na dwoje. [link widoczny dla zalogowanych] Masz racj─Ö w tym co piszesz.
No tak Kasioolka... wsuawam co 2 h ale to nie znaczy ze to mi smakuje,blee,po prostu mus to mus 1.Mołek 695064404 ludzieeee!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
nemira to super wie┼Ťci!! PYTA┼üAM, TO POWIEDZIA┼ü NA INTERNECIE JEST MN├ôSTWO ZDJ─ś─ć Jak nie jesz w─Öglowodan├│w to organizm bez problemu mo┼╝e si─Öga─ç do tkanki t┼éuszczowej, a tak - w─Öglowodany to blokuj─ů, chocia┼╝ jak kto┼Ť je mniej, ni┼╝ wynosi dzienne zapotrzebowanie, to i tak organizm si─Ögnie po tkank─Ö t┼éuszczow─ů (mimo w─Öglowodan├│w) ... Dzieki DAN Nie ma sie co stresowac, tylko jesli naprawde same nie mamy odwagi na taka wizyte to zdecydowanie najlepiej jest sie na nia wybra─ç z mam─ů. hej! Tylko ┼éadn─ů fryzur─Ö mia┼éa.
[link widoczny dla zalogowanych]
od mojej operacji minal juz miesiac zaczynam bardzo mocno masowac tzn nie wolno swierzych ran masowac (oceirajac) tylko mocno uciskac opuszkiem palca stosuje dermatix!!
polecam - najlepiej w┼é─ůczy─ç ulubiony serial i ─çwiczy─ç ogl─ůdaj─ůc, szybciej zlatuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
oko┼éo rok po cesarce, jestem na fotelu u gina (on mnie ci─ů┼é rok wcze┼Ťniej) i lekarz pyta mnie kto mi robi┼é ci─Öcie?

wiem jak go je┼Ť─ç - tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy znacie kogos kto robi to dobrze ? pieczony kurczak, zielona fasolka szparagowa z mas┼éem, bita ┼Ťmietana.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
fakt!
Moja fryzjerka (jednocze┼Ťnie najlepsza przyjaci├│┼éka) zaproponowa┼éa na pocz─ůtek baleyage.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Miałam chyba tak z 15 blach na 90 osób.

M├│j ojciec kupi┼é sobie tam w promocji kosztowa┼é tysi─ůc z┼éotych. [link widoczny dla zalogowanych] moim zdaniem nigdy nie wiemy,kt├│ry zaw├│d b─Ödzie dobry w przysz┼éo┼Ťci
[link widoczny dla zalogowanych] ,1082958,teledyski.html ja w poszukiwaniu profesjonalnych kosmetyk├│w trafi┼éam na stronk─Ö kalamis.pl szeroki wyb├│r produkt├│w wszelkiej ma┼Ťci maj─ů i ciekaw─ů wyszukiwark─Ö, warto obada─ç Jak znajd─Ö jakie┼Ť moje zdj─Öcia przed kuracj─ů i zrobie aktualne to si─Ö pochwal─Ö. zio┼éa pije si─Ö d┼éugo i co trzy miesi─ůce trzeba zrobi─ç przerw─Ö w stosowaniu. Dzi─Ökuj─Ö za pomoc [link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e Ci by─ç zimno, to normalne. NO DOBRA JAK NIE MO┼╗NA TO NIE MO┼╗NA mo┼╝e wytrzymam jako┼Ť. sa ksiazki przygotowujace do DSH,ja sie sama przygotowywalam do tego egzaminu,no ale juz rok bylam wtedy w niemczech Nie patrzcie na kolorowe ┼Ťciany. Hhaha. ich sasiad, ktory byl dla mnie towarzystwem znalazl sobie dziewczyne......... Czy kto┼Ť zgodzi┼éby si─Ö wzi─ů─ç udzia┼é w badaniu?
Miszkania i koszty utrzymania sa wysokie.
[link widoczny dla zalogowanych]
O facet├│w nie pytam, bo wydaje mi si─Ö, ┼╝e oni mniej si─Ö przejmuj─ů...
Poszukuj─Ö niani do siedemnasto miesiecznej dziewczynki.Pani─ů do 50 lat.Praca pocz─ůtkowo dorywcza, puzniej sta┼éa.Okolice Krzyk├│w,Borowska.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam 27, torbiel 4x4

Mnie tez uzależnił od siebie w kazdy możliwy sposób fizycznie , psychicznie i finansowo i wydostanie sie z tego uzależnienia od niego jest najtrudniesze , tyle lat byłam w domu , dbałam o wszystko a teraz dowiedzialam sie ze byłam za dobra ehh pokręcone to wszystko .
[link widoczny dla zalogowanych]
A ona zaczela tak glosno plakac myslalam,ze ze szczescia no i lekarz tez sie jej spytal ,,czemu Pani tak placze ,,a ona ,,bo to czwarta corka,,i dalej
.Nie ma jak prawdziwa słodycz
Oczywi┼Ťcie to jest moja RADA i nie musicie si─Ö stosowa─ç kto z tym si─Ö nie zgadza.
a zarazi─ç si─Ö mo┼╝na nie tylko od kota, ale nawet jak siekasz kotlety - to w mi─Ösie wieprzowym i innym mo┼╝e by─ç ten pierwotniak i wystarczy, ┼╝e pry┼Ťnie ci w oko- i ju┼╝
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hmmm to moze znajdz w necie taki kolor jak Twoj kostium i zestaw z jakimis przykladowymi butami z allegro czy z baty, powiemy jak i co? [link widoczny dla zalogowanych] w┼éa┼Ťnie to jaki┼Ť szmat┼éawiec to napisa┼é .cho─ç wczoraj tak na chwilk─Ö na ni─ů zerk┼éam to ten jej brzuszek co┼Ť za bardzo odstawa┼é .no.z czasem oka┼╝e sie .
Szparagi po┼║niej po ca┼éej,zawsze bior─Ö je na noc tu┼╝ przed samym za┼Ťni─Öciem, na pocz─ůtku te┼╝ by┼éo mi rano niedobrze, ale nie w takim stopniu ┼╝ebym nie mog┼éa normalnie funkcjonowa─ç, teraz ju┼╝ si─Ö do tego przyzwyczai┼éam i nie jest mi ju┼╝ nie dobrze, cho─ç cz─Östo chce mi si─Ö spa─ç, to pewnei przez to ┼╝e bromergon obni┼╝a ci┼Ťnienie. szkoda z e nie wiesz ze niemcy , anglia , francja i jeszce jedne kraj zawsze bedea w finale bo sa sponsorami hej! Wyje┼╝d┼╝am na g┼éod├│wk─Ö w wakacj─Ö, ju┼╝ si─Ö zapisa┼éam... [link widoczny dla zalogowanych]
je┼Ťli by ci nawet kt├│rych nie podszed┼é do gustu ZAWSZE mozesz go zwr├│ci─ç, Co Wy na to? pozdrawiam wakacyjnie. Czesc dziewczyny! ja si─Ö podmywam codziennie... Drobnych, lecz pomimo czytania wielu stron prawnych nie potrafi─Ö ogarn─ů─ç tematu dokumentacji. Juz po wszystkim dalo sie przezyc, jutro wracam do domu dobranoc dziewczynki:*
[link widoczny dla zalogowanych]
boje si─Ö ze jak zrobie farb─ů z rozja┼Ťniaczem to z rudych si─Ö zrobi marchewka...
pocieszył mnie po przyjacielsku że nie mam co się martwić brakiem miejsc (a wczoraj mieli do wieczora 4 porody!)
[link widoczny dla zalogowanych]
┼╗adnego oj ┼╝adnego, kiedy┼Ť margines by┼é ok ale to by┼éo wieki temu a szkoda
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Osoba która od dwóch lat mnie i wszystkich moich znajomych zaskakuje swoim prowesjonalizmem ,otworzyła swój salon.

Ja tez poszukuje silki w Warszawie.
[link widoczny dla zalogowanych]
widac jaka inteligenta jest zalozycielka topicu heheh tak jak doda he
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodatkowe godziny opieki nie b─Öd─ů ┼╝adnym problemem Mieszkam obok placu zabaw w cichej okolicy (ul.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
;* haha pewnie..
[link widoczny dla zalogowanych]
Strasznie tesknie za polsk─ů, za przyjaci├│┼émi i nie moge tu znalezc ┼╝adnych znajomych.
[link widoczny dla zalogowanych]

ZASKOCZ PANN─ś M┼üOD─ä - zr├│b jej bieg po mie┼Ťcie, egzamin na ┼╝on─Ö; [link widoczny dla zalogowanych] Jak co┼Ť sobie zaplanowa┼éam to to zrobie, jednak nie poprzedze tego 2 tyg przygotowaniem, nie przesadzajmy.
Moje kole┼╝anki z pracy jednak tam nie chodz─ů, mo┼╝e to ja nie jestem wymagaj─ůcy albo si─Ö nie znam. Potrzebe jest indywidualne obejrzenie ka┼╝dej blizny, nie da si─Ö napisa─ç jak Ci to wyjdzie, napewno poprzez zabieg da si─Ö patrz─ůcego oszuka─ç i blizna b─Ödzie mniej widoczna. best_bra powiedzia┼éa┼Ť ┼╝e r├│znica miedzy jednym a drugim wymiarem musi mi wyj┼Ťc oko┼éo 10 cm- mniejwi─Öcej faktycznie tyle jest) tylko ┼╝e nie wizi─Ö┼éa┼Ť pod uwag─Ö ┼╝e nie wszyscy nawet w m┼éodym wiku maj─ů j─Ödrne piersi ja w┼éa┼Ťnie takich nie mam i mam zwisy gdyby je odrobin─Ö podnie┼Ť─ç wychodzi znacznie wi─Öksza ni┼╝ 10 cm r├│znica to po pierwsze. Najlepszego! napewno sie nie poddawaj! [link widoczny dla zalogowanych]
Przyspiesz─ů spalanie i u j─Ödrni─ů skur─Ö. M─ů┼╝ mi powiedzia┼é,┼╝e ┼║le co┼Ť zrobi┼éam i plik si─Ö uszkodzi┼é dlatego si─Ö nie chcia┼é otworzy─ç. kupilam se buty takie z tymi czybami jak to sie teraz chodzi poprostu pad┼éam ... nie robi┼éam wprawdzie jeszcze g┼éod├│wki, w ┼Ťrod─Ö zaczynam oczyszczanie, po imprezie u siostry, ale wiem, co przy┼╝ywasz. lekarze nas olewaja sztrasznie ;/ oCzywi┼Ťcie odplatnie.Jestem bystra wi─Öc mysle ze szybko za┼éap Piszcie na e- maila.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam pytanie do Elizy i ile kosztował tak zabieg????????
┼╗al mi jej.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Szko│a ktˇr▒ prowadzi piotr potter i prof black Strona G│ˇwna -> Usprawiedliwienia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin